Hromadné objednávky

Hromadné objednávky se vztahují na kup 8 a více vstupenek.

Objednávka

Písemnou objednávku lze zaslat e-mailem na adresu vstupenky@klasternihudebnislavnosti.cz nejpozději 3 týdny před termínem konání koncertu. Takto zaslaná písemná elektronická objednávka je závazná.

Forma úhrady

Vstupenky lze hradit osobně v prodejní , kartou on-line nebo bankovním převodem na základě faktury, a to se splatností 10 dnů. Po vystavení faktury již není možné měnit termín koncertu, cenovou kategorii, místa a počet vstupenek.

Doručení vstupenek

Vstupenky je možné doručit ve formě eVstupenky, připravit k vyzvednutí v některém z prodejní  nebo zaslat kurýrní službou na účet zákazníka.

Vyřizování objednávek

Objednávky se vyřizují dle data přijetí a na aktuálně dostupná sedadla. Festival si vyhrazuje právo limitovat kontingent vstupenek určených pro hromadné objednávky.

Důležité upozornění

  • Za ztracené vstupenky se neposkytuje náhrada.
  • Zakoupené vstupenky nelze vracet nebo vyměňovat.
  • Festival neodpovídá za vstupenky zakoupené mimo oficiální prodejní mí
  • Jakýkoliv spekulativní prodej vstupenek třetím osobám či organizacím je v rozporu s obchodními podmínkami a je zakázán.