Hromadné objednávky
Hromadné objednávky se vztahují na nákup 8 a více vstupenek.
Objednávka
Písemnou objednávku lze zaslat e-mailem na adresu vstupenky@klasternihudebnislavnosti.cz nejpozději 3 týdny před termínem konání koncertu. Takto zaslaná písemná elektronická objednávka je závazná.
Forma úhrady
Vstupenky lze hradit osobně v prodejně, kartou on-line nebo bankovním převodem na základě faktury, a to se splatností 10 dnů. Po vystavení faktury již není možné měnit termín koncertu, cenovou kategorii, místa a počet vstupenek.
Doručení vstupenek
Vstupenky je možné doručit ve formě eVstupenky, připravit k vyzvednutí v některém z prodejní nebo zaslat kurýrní službou na účet zákazníka.
Vyřizování objednávek
Objednávky se vyřizují dle data přijetí a na aktuálně dostupná sedadla. Festival si vyhrazuje právo limitovat kontingent vstupenek určených pro hromadné objednávky.
Důležité upozornění
- Za ztracené vstupenky se neposkytuje náhrada.
- Zakoupené vstupenky nelze vracet nebo vyměňovat.
- Festival neodpovídá za vstupenky zakoupené mimo oficiální prodejní mí
- Jakýkoliv spekulativní prodej vstupenek třetím osobám či organizacím je v rozporu s obchodními podmínkami a je zakázán.