Informace o vstupenkách

Vstupenky 2021

Vážení příznivci Klášterních hudebních slavností,

celý festivalový tým věří, že se letošní festival bude moci uskutečnit v režimu s návštěvníky. Rádi bychom Vás ujistili, že vstupenky uvolněné v současné době do prodeje odpovídají kapacitě, která nám v případě nutnosti umožní zachovat dostatečné rozestupy mezi jednotlivými sedadly. Proto je v tuto chvíli uvolněna do prodeje pouze čtvrtina kapacity jednotlivých sálů.

Další vstupenky budeme operativně uvolňovat do prodeje dle vývoje epidemiologické situace. Pokud tedy bude některý z koncertů aktuálně vyprodán, děkujeme, že se na naše stránky budete v průběhu následujících měsíců pravidelně vracet.

Chceme Vás ujistit, že

  • V případě zrušení koncertu, Vám bude vrácena plná cena vstupenky, a to způsobem a prodejcem, u kterého byla zakoupena (GoOut, prodejní místa).
  • V případě změny termínu koncertu zůstávají Vaše vstupenky v platnosti. V případě, že nemůžete nový termín využít, bude možné vstupenky vrátit. O vrácení vstupného je nutné požádat písemně na emailovou adresu vstupenky@klasternihudebnislavnosti.cz nebo vstupenku vrátit osobně v místě, kde byla zakoupena (nutné předložit originál vstupenky).
  • Na koncertech budou dodržována veškerá hygienická opatření a další nutná opatření, která budou v době konání koncertů platná.

Jak nakupovat

Prodej vstupenek bude zahájen 1. 4. 2021 ve 14:00. Vstupenky bude možné zakoupit či rezervovat:

  • Online na klasterky.cz v sekci Program a vstupenky. On-line vstupenku lze zakoupit nejpozději 60 minut před začátkem koncertu. Vstupenku můžete nově on-line pouze rezervovat (platnost rezervace 3 dny). Na jeden koncert lze zakoupit či rezervovat maximálně 8 vstupenek.
  • Emailem na adrese vstupenky@klasternihudebnislavnosti.cz
  • Telefonicky na naší zákaznické lince + 420 605 354 782
  • V prodejních místech KHS

Zbylé vstupenky jsou k dispozici v místě konání koncertu vždy 60 minut před jeho začátkem.

Prodejní místa

Termín zahájení prodeje v prodejních místech KHS a jejich kompletní seznam bude uveřejněn na těchto stránkách v sekci Prodejní místa dle aktuální situace v nejkratším možném termínu.

Hromadné objednávky

Rádi byste si zakoupili vstupenky na více koncertů najednou? Nebo budete chtít zakoupit více než 8 vstupenek na jeden koncert? Neváhejte nás kontaktovat na naší zákaznické lince + 420 605 354 782 nebo na emailu vstupenky@klasternihudebnislavnosti.cz. Vstupenky je možné hradit na fakturu jako firemní zákazník s platným IČ.

Ceny jednotlivých vstupenek

Ceny jednotlivých vstupenek jsou uvedeny v detailu každého koncertu. Tyto ceny jsou ze strany KHS konečné s výjimkou případných poplatků za platební transakce na straně kupujícího.

Slevy

Při nákupu vstupenek na festival můžete využít následujících slev.

  • Držitelé karty Kruhu Přátel Klasika Viva (KPKV): 40 Kč
  • Děti do 15 let: sleva 50 % do všech kategorií

 

Poskytované slevy nelze slučovat.

Způsob platby a převzetí vstupenek

1. eVstupenka (elektronická vstupenka)

  • Forma doručení: Vstupenka vám bude doručena e-mailem v PDF a zároveň na vaše mobilní zařízení na kontakty uvedené při nákupu vstupenky. Při kontrole vstupenek lze předložit tištěné PDF nebo elektronickou vstupenku na mobilním zařízení.
  • Způsob platby: Platbu vstupenek lze provést on-line platební kartou, bankovním převodem (do 24 hodin), službou Google Pay, benefit kartami Edenred, Benefit Plus a Benefity nebo na fakturu, jste-li podnikatel s platným IČ (splatnost 10 dnů). V případě rezervace je nutné vstupenku uhradit do stanoveného termínu („Platnost rezervace“). Úhradu rezervace lze provést kartou on-line nebo v prodejních místech KHS.
  • Správa účtu: Chcete-li spravovat své vstupenky ve svém účtu, je nutné se před zahájením nákupu registrovat na goout.cz  a uvést do objednávky email použitý v registraci.

 

Důležité upozornění: Provádět rezervace vstupenek s pozdější splatností a možnost placení vstupenek na fakturu přes on-line nákupní formulář je možné do 31. května 2021. Po tomto termínu jsou k dispozici výhradně platby on-line platební kartou, bankovním převodem do 24 hodin, službou Google Pay a benefit kartami Edenred, Benefit Plus a Benefity. Děkujeme za pochopení.

 

2. Tištěná vstupenka

  • Vstupenku lze uhradit v hotovosti nebo bezhotovostně přímo v prodejních místech KHS. Otevírací doba pokladen a bezhotovostní platba se řídí možnostmi jednotlivých prodejních míst.

 

3. Rezervace telefonicky nebo emailem

  • Rezervaci lze udělat rovněž telefonicky na čísle + 420 605 354 782 nebo emailem na adrese vstupenky@klasternihudebnislavnosti.cz. Platnost rezervace je 3 kalendářní dny. Do své objednávky uveďte své kontaktní údaje (jméno a příjmení, číslo mobilního telefonu, email – tyto položky jsou povinné), název, termín, místo a čas koncertu, indikujte cenovou kategorii vstupenek a vámi preferovaná místa (řada, sedadlo). V případě žádosti o vystavení faktury (pouze pro firemní zákazníky s IČ) uveďte rovněž své fakturační údaje (název firmy, sídlo firmy, IČ, DIČ). Splatnost faktury je 10 dnů.
  • Objednávky jsou vyřizovány dle data doručení.
  • Vstupenky lze doručit elektronicky jako eVstupenky, připravit k osobnímu vyzvednutí v některém z prodejních míst festivalu nebo odeslat kurýrem na účet zákazníka.
  • Způsob platby rezervace je primárně nastavován kartou online s doručením eVstupenky (elektronické vstupenky). Pokud chcete vstupenky zaplatit a vytisknout v prodejním místě nebo na fakturu se zasláním kurýrní službou, prosíme připsat váš požadavek do objednávky.

Důležité upozornění

  • Zakoupené vstupenky nelze vyměňovat nebo vracet
  • Po zahájení koncertu ztrácí návštěvník v zájmu zajištění nerušeného zážitku nárok na své místo v sále a bude uveden na dostupná volná místa pořadatelem, a to výhradně o přestávkách či při potlesku
  • Změny v programech a účinkujících jsou vyhrazeny a neopravňují k vrácení vstupné Veškeré změny jsou zveřejňovány na www.klasternihudebnislavnosti.cz
  • Fotografování, pořizování audio a video záznamů, používání mobilních telefonů a jiných elektronických zařízení během koncertu je zakázáno
  • Zakoupením vstupenky jste vzal(a) na vědomí a souhlasíte s pořizováním a zveřejněním fotografických a audiovizuálních záznamů z akce, které Vás mohou zachycovat

 

Děkujeme za pochopení

  •  

Zákaznická linka

Rádi byste získali informace o programu, udělali telefonickou či emailovou rezervaci nebo vyřešili problém s vašimi vstupenkami? Kontaktujte nás v pracovní dny od 9.30 do 16.30 hodin telefonicky nebo emailem. Kontakty na zákaznickou linku: T +420 605 354 782vstupenky@klasternihudebnislavnosti.cz

  • Informace o programu
  • Telefonické a emailové rezervace vstupenek
  • Hromadné objednávky
  • Řešení problémů s nákupem vstupenek, reklamace